Blog icon
|
Suggest
Ulubione są puste
Menu
 

Logistyka i transport

Nasz magazyn w Polsce

Logistyka do obsługi Twoich potrzeb biznesowych

W BayWa r.e. Solar Systems, jesteśmy dumni z naszego zaangażowania w dostarczanie klientom produktów wysokiej jakości za pośrednictwem elastycznej, godnej zaufania usługi logistycznej. Nasz zespół logistyki dokłada wszelkich starań, by zapewnić bezproblemową obsługę każdego zamówienia, które u nas składasz. Planujesz dostawę? A może chcesz dowiedzieć jakich dokumentów potrzebujesz do odbioru osobistego? Poniżej przedstawiamy cenne informacje z zakresu logistyki i transportu.

Zastanawiasz się, jak przebiega proces zamówienia?

Kliknij tutaj Kliknij tutaj Kliknij tutaj Kliknij tutaj Kliknij tutaj Kliknij tutaj Kliknij tutaj
Pracownicy Magazynu

Pracownicy Magazynu

Nasi Pracownicy magazynu to profesjonaliści! Posiadają wszystkie niezbędne uprawnienia oraz wiedzę, jak odpowiednio przechowywać, wydawać oraz zabezpieczać towar.

Profesjonalne sprzęty

Profesjonalne sprzęty

Nasz magazyn jest wyposażony w profesjonalne sprzęty takie jak: owijarki do palet, automaty to spinania taśmą, wagi przemysłowe, regały paletowe i różne rodzaje wózków widłowych. Wszystko po to, aby zamówiony towar dotarł do Ciebie w nienaruszonym stanie!

Towar wprost na miejsce montażu!

Towar wprost na miejsce montażu!

Zamówienie możesz przyjąć w swoim biurze, magazynie lub przekierować je bezpośrednio na miejsce montażu. Ponadto zamawiając konstrukcję montażową novotegra, możesz liczyć na wsparcie techniczne i asystę naszego zespołu!

Dział Sprzedaży

Dział Sprzedaży

Nasi Handlowcy dbają o realizację i koordynowanie procesu zamówień. Zawsze są gotowi, aby doradzić, wesprzeć technicznie oraz dostosować ofertę do Twoich oczekiwań. Nasi Handlowcy pomogą i zadbają o to, abyś zawsze był na bieżąco!

Dział Realizacji Zamówień

Dział Realizacji Zamówień

Dział Realizacji Zamówień zajmuje się procesowaniem Twoich zamówień w systemie tak, aby wszystkie zlecenia mogły zostać bez przeszkód wysłane do klienta. Sprawdza, czy nie popełniono błędu podczas składania zamówienia oraz pomaga w procesie reklamacji.

Dział Logistyki

Dział Logistyki

Dział logistyki zajmuje się weryfikacją i koordynacją Twoich zamówień. Ściśle współpracuje z magazynem, dbając o to, aby ich realizacja przebiegała terminowo i bezpiecznie.

Biuro

Biuro

BayWa r.e. Solar Systems to wiele skoordynowanych działów, które wspólnie pracują na to, aby zamówiony towar dotarł do Ciebie w odpowiednim czasie. Na co dzień z pewnością miałeś przyjemność kontaktować się z naszymi Handlowcami czy Pracownikami magazynu, ale BayWa to także działy: Rozwoju Produktu, Zakupów, IT, Administracji, HR, Marketingu czy Księgowości.

Nasze magazyny

  • Magazyn BayWa r.e. w Gdańsku
    Adresul. kpt.Józefa Dambka 10, 80-601 Gdańsk
    Godziny otwarciaPoniedzialek – piatek: 06:00-14:00
    Godziny dostaw i odbiorów osobistychPoniedzialek – piatek: 06:00-13:00
    Osoba kontaktowaWojciech Krupa, Kierownik Magazynu w Gdańsku
    E-mail[email protected]
    Telefon+48 784 958 849
    Współrzędne54.370070, 18.690696
  • Magazyn BayWa r.e.

    Informacje ogólne

    Adresul. Komandosów 1/4, 32-085 Modlniczka
    Odbiory osobiste Wyłącznie pełne palety. Od poniedziałku do piątku, w godz. 6:00-14:00
    Osoby kontaktowe Maciej Grysak: +48 784 962 375; Daniel Jachimowicz +48 784 369 452
    E-mail[email protected]
    Współrzędne50.11896056550608, 19.840285998192666
Kontakt
Wojciech_Krupa_70x70.jpg
Wojciech Krupa
Kierownik Magazynu w Gdańsku
BayWa r.e. Solar Systems sp. z o.o.
Bartosz_Grysak_70x70.jpg
Bartosz Grysak
Kierownik Magazynu
BayWa r.e. Solar Systems sp. z o.o.

Najczęściej zadawane pytania

  • Jakie dokumenty muszę mieć przy sobie, aby osobiście odebrać towar?

    Aby odebrać towar osobiście należy okazać potwierdzenie zamówienia.  Dokument może być przedstawiony w wersji drukowanej lub elektronicznej.

  • Kiedy otrzymam zamówiony towar?

    Wysyłka towaru następuje w następny dzień roboczy po zaksięgowaniu wpłaty. Czas dostawy zazwyczaj wynosi 1-3 dni roboczych.

  • Czy można zmienić adres dostawy?

    Zmiana adresu dostawy po złożeniu zamówienia jest możliwa. W niektórych przypadkach wiąże się jednak z dodatkowymi kosztami. Tzw. opłata manipulacyjna dotyczy sytuacji, kiedy klient zmienia adres w dzień planowanej dostawy. W tej sytuacji możliwe jest też opóźnienie planowanej dostawy o jeden dzień roboczy.

  • Kto jest odpowiedzialny za rozładunek towaru z ciężarówki?

    Palety z towarem przekraczającym wagę 800 kg lub o wymiarach większych niż 220x120 cm, nie mogą być rozładowane za pomocą windy. Nawet jeżeli opcja ta została zaznaczona w zamówieniu. Przed zamówieniem towaru należy się upewnić, czy dysponuje się odpowiednimi środkami do rozładunku towaru.

Y
Kontakt bezpośredni

Interesuje Cię oferta? Skontaktuj się z nami!

tel.: +48 12 397 82 00 e-mail: [email protected]

Działamy od 08:00 do 16:00 :)