Blog icon
|
Suggest
Ulubione są puste
Menu
 

Serwis i reklamacje

Potrzebujesz pomocy serwisowej lub chcesz złożyć reklamację? Oferujemy wsparcie!

Reklamacja zamówienia

Wszelkie niezgodności w zamówieniu (zarówno szkody w transporcie, jak i braki lub niezgodność towaru) klient powinien zgłosić w ciagu 5 dni kalendarzowych od dnia otrzymania przesyłki.

  • Szkoda transportowa

    Szkody transportowe dotyczą zarówno uszkodzeń, które widoczne są „na pierwszy rzut oka”, jak i tych niewidocznych bez rozpakowania przesyłki.

    Dział reklamacji rozpatruje tylko kompletne zgłoszenie. Zgłoszenie reklamacji będzie uznane za skuteczne pod warunkiem wysłania:

    • wypełnionego formularza zgłoszenia
    • dokumentacji fotograficznej
    • protokołu szkody spisanego ze spedytorem podczas odbioru uszkodzonej przesyłki

    Prosimy zwrócić uwagę, żeby osoba odbierająca towar sprawdziła jego stan oraz terminowość dostawy. Opóźnienia lub widoczne uszkodzenia opakowania należy odnotować na liście przewozowym w obecności kierowcy. Brak uwag przy odbiorze to dla nas informacja, że towar jest zgodny z zamówieniem.

    Jeśli szkoda odkryta jest później, istnieje możliwość zweryfikowania jej przez naszego partnera logistycznego DB Schenker. Prośbę o przyjazd celem spisania protokołu może wystosować sam klient w ciągu 5 dni od dostawy kontaktując się z DB Schenker na adres mailowy cok.pl(at)dbschenker.com. W tym przypadku należy podać numer listu przewozowego.

  • Brak towaru lub towar niezgodny z zamówieniem

    Wszelkie niezgodności w zamówieniu muszą zostać potwierdzone z naszym partnerem logistycznym – DB Schenker. Prosimy o dokładne rozpakowanie towaru przed zgłoszeniem niezgodności, z uwagi na to, iż towar może być spakowany w sposób optymalizujący pakunek (np.klemy znajdują się w pudełku ze śrubami).

  • Zwrot towaru bez podania przyczyny

    Każdy zwrot musi być zgłoszony mailowo przez klienta i musi zostać zaakceptowany przez BayWa r.e. Solar Systems sp. z o.o.

    Zwrotem jest:

    • Rezygnacja z odbioru osobistego
    • odmowa przyjęcia towaru
    • zgłoszenie chęci odesłania towaru
    • zamówienie, które jest już na etapie kompletowania

    Każdorazowo obciążamy klienta dodatkowymi kosztami obsługi magazynowej w wysokości 10% wartości zamówienia netto oraz kosztami transportu powrotnego do naszego magazynu. 

    Zwrot jest ograniczony czasowo i powinien być zgłoszony przez klienta w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty sprzedaży na fakturze. 

    Towar nie może być używany, uszkodzony i powinien być w oryginalnym opakowaniu. Korekta do faktury czyli zwrot środków następuje dopiero po powrocie towaru na magazyn.

Reklamacja gwarancyjna modułów PV

W przypadku reklamacji gwarancyjnej modułów zagranicznych producentów należy wziąć pod uwagę, iż każdy z nich rozpatruje reklamację we właściwy dla siebie sposób posiłkując się wymaganą dokumentacją w języku angielskim (wyjątek stanowią moduły marki LG Solar, gdzie reklamacja przyjmowana jest w języku polskim). Jako dystrybutor pośredniczymy w procesie reklamacji pomagając naszym klientom we sprawnym przekazaniu informacji dotyczących reklamacji modułów PV bezpośrednio do producenta. 

Uwaga, do zgłoszenia gwaracyjnego wymagane są:

  • wypełnienie formularza zgłoszenia
  • dokumentacja fotograficzna modułu

Serwis i reklamacja falowników

W przypadku reklamacji, bądź serwisu falowników fotowoltaicznych, zalecany jest kontakt klienta bezpośrednio z producentem. Poniżej przedstawiamy listę autoryzowaych kontaktów serwisowych naszych dostawców.

Serwis i reklamacja pomp ciepła

W przypadku reklamacji, bądź konieczności serwisu pomp ciepła, prosimy o kontakt bezpośrednio z producentem, który jest gwarantem sprzedawanego przez nas towaru. Poniżej przedstawiamy listę autoryzowanych kontaktów serwisowych naszych dostawców.

Serwis i reklamacja magazynów energii

W przypadku reklamacji, bądź serwisu magazynów energii, zalecany jest kontakt klienta bezpośrednio z producentem. Poniżej przedstawiamy listę autoryzowaych kontaktów serwisowych naszych dostawców.

Zawartość
    Kontakt
    Bogumila_Slowik_70x70.jpg
    Bogumila Słowik
    Koordynator w Biurze Sprzedaży
    BayWa r.e. Solar Systems sp. z o.o.
    Y
    Kontakt bezpośredni

    BayWa r.e. Solar Systems Sp. z o. o.

    Adres biura
    ul. Krakowska 390,
    32-080 Zabierzów (k. Krakowa)
    NIP 513 026 87 90

    +48 888 332 750

    Godziny otwarcia
    8:00 - 16:00


    Składanie i obsługa zamówień
    [email protected]

    Zapytania ofertowe i doradztwo techniczne
    [email protected]

    Faktury i płatności
    [email protected]

    Logistyka i Transport
    [email protected]

    Marketing
    [email protected]

    Zakupy
    [email protected]

    Adres magazynu
    ul. Komandosów 1/2
    32-085 Modlniczka, (k.Krakowa)

    +48 518 997 343
    +48 603 172 808
    [email protected]

    Godziny otwarcia
    6:00 - 22:00

    Godziny odbiorów osobistych
    6:00 - 12:00 i 16:00-21:00